Wednesday 14 June 2023

Közös rajzolás a Nemzeti Múzeum kertjében 2023. június 11-én


Az időjárás miatt megváltoztattuk az eredetileg tervezett helyszínt. Az Állatorvostudományi Egyetem kertje helyett a Nemzeti Múzeum kertjében rajzoltunk: ha esne az eső, bemenekülhetünk a Múzeumba. Szerencsénkre a (vagy szerencsétlenségünkre) a Múzeum kertjében épp zajlott a 28. Duna Fesztivál. Ennek köszönhetően Az Arany János szobra köré hatalmas színpadot emeltek, tőle északra kézműves kirakodóvásárt tartottak. .

Jól látni a hatalmas színpad építményt Zsuzsa mögött.

A kirakodóvásár nagyon érdekelte Ligeti Zsuzsát 

 
Ligeti Zsuzsa: Dobok



 


Új rajzoló csatlakozott a csapathoz, és egy holland hölgy is. 





Többen a Múzeum épületét örökítették meg, legalább egy részletét-Másokat a kert, vagy annak egy részlete ragadott meg. Többen ceruta, illetve tollrajzot készítettek szokásuktól eltérően.

Mag  Zsuzsa

Kőhalmi Klári


Mag Zsuzsa


Kőhalmi Klári


Ligeti Zsuzsa

Káli Mónika

Káli Mónika
(Aki jól megnézi, láthat két rajzolót a padon)

  

Németh Miklós

Király Noémi

Kőhalmi Klári



Ivanics Kitti

Ivanics Kitti

Cseresnyésné Bécsy Zsuzsa


Rostás Ica



Ligeti Zsuzsa: Ádám palota

Szoboszlay András

Rajzolás közben találkoztunk régi tagunkkal Szoboszlay Andrással. Standja volt a kirakodóvásáron, remek nyomatokat árult. Szeretett volna csatlakozni hozzánk, de mindig jött egy vevő...
"Ezen a hétvégén a Magyar Nemzeti Múzeum kertjében pakolhattam ki a festményeimből készült művészi nyomataimat és design tárgyaimat. Ma egy csodálatos helyre kerültem ami pont az Ádám palota előtt volt. Bár akkor még nem tudtam a nevét, de rögtön föltűnt csodálatos szépsége es elhatároztam hogy lerajzolom. Idáig jutottam most hétvégén. Mint azt egy kedves urban sketcher társam, Zsuzsa kiderítette eredeti Lotz freskók díszítik bent is és kint is a homlokzatot"

Itt a teljes csapat...


...és az elkészült munkák







No comments:

Post a Comment