Wednesday 20 April 2016

Két közös rajzolás közt


Már régóta terveztem ezt a bejegyzést, de a Telecom keresztülhúzta a számításomat. Két hét óta betegeskedett az internet, aztán a múlt héten végleg beadta a kulcsot. Hosszú-hosszú telefonálás után jött egy szerelő és kicserélte az ő tulajdonukban lévő elromlott kütyüt. Közben felmerült, hogy én nem is vagyok én, és biztosan belekavartam az ő kütyüjükbe... Na de végre rend és béke, valamint internet van, így bepótolom az elmaradt beszámolót. Tagjaink hihetetlenül aktívak voltak. 

Hiába, a jó idő....


Josef Ralt: Tavasz Budapesten


Nagy Erika: Galyatető és Westend

Annyira mondták, hogy jól néz ki, hogy hétvégén fel 
kellett  mennem Galyatetőre megnézni az új kilátót. Nem éppen 
urbán, de azért,,, körberajzoltam a Westendet a Mátrával

Lévay Örs: Aranyeső
Ahogy a japánoknak a cseresznyevirágzás, nekem ez a tavasz jelképe, csak szerencsére tovább tart, és a mi kertünkben is van. (Toll és vízfesték, A5) N.B.: tudom, hogy a hivatalos botanikai neve aranyfa (Forsythia), de mifelénk akkor is így hívják.


Ligeti Zsuzsa: Nárciszok

A jó idő és a Húsvét utazásra csábította tagjainkat: 

Molnár regina Szentendrén járt


Léva Örs Cserkúton fazsindelyes román kori templom (Pécs mellett). Bámulatos, hogy egy sima 2B-s ceruzával milyen gyorsan lehet megrajzolni egy képet.

Ligeti Zsuzsa: Gyulai vár

Ligeti Zsuzsa: Gyulai várudvar a gyilokjáróról


Ligeti Zsuzsa: Gyula, Híd utca


Ligeti Zsuzsa: Pihenő túra közben a Tenkes hegyen


Rebecca Khan: Bécs



Rebecca Khan: Bécs

Van, aki egészen Indiáig utazott, hogy rajzolhasson:

Molnár Regina: Taj Mahal

Ennek a skiccnek története van. A helyszínen kezdtem el megrajzolni, de egy őr odajött és közölte, ezt nem lehet. Kérdeztem, hogy fényképezni lehet, de rajzolni nem? Azt mondja, igen. A miértre ő sem tudta a választ. Majd kitépette a füzetemből és elvitte, úgyhogy a szálláson rajzoltam meg újra



Molnár Regina Rishikes


Molnár Regina: Varanasi


Molnár regina: Ganga-part

Mások Budapesten maradtak, sőt ki sem kellett lépni a szobából: 
Anna Z Max: Csaba utcai ház Juli ablakából

Anna Z Max: Csaba utcai ház részlete Juli ablakából

Lévay Örs: Felülről


Ligeti Zsuzsa: Festés volt nálunk (fizetett modell)

Van, aki a törzshelyén rajzolt:

Josef Ralt: Mai Manó



Szoboszlay András: Magnet Közösségi Ház. A zene ismét megelevenedett este a Kirtan band koncertjén


Végre megjött a bátorság:

Nagy Zsuzsa: Piros vonaton

Azért a városi rajzolás sem maradt el, ebben Örs volt az aktív:




Lévay Örs : Az egykori Borjúvásárcsarnok, ma irodaház, a Máriássy úton a Lágymányosi híd pesti lehajtójánál 


Lévay Örs Franklin lépcső a Toldi Gimnázium mellett

Lévay Örs:Keleti pályaudvar


Lévay Örs: Vízi rendőrség a Szabadság híd mellett.


Petróczy Anikó: Zenélő kút a Margitszigeten


Barbe Jerome is Budapesten járt, és megörökítette a Széchényi fürdőt

És végül: Riport Szoboszlay Andrással a We love Budapest oldal Élmény és kultúra rovatában: 



"Azért az csodajó érzés mikor felkeresnek, hogy tetszenek a rajzaim és a témaválasztásaim és egy riportot is csinálnak erről."
András


Várom továbbra is rajzaitokat, észrevételeiteket. Hozzászólásaitok segítik a blog minőségének javulását. Legközelebb a Budapest100-ról számolunk be. 
Ligeti Zsuzsa



















.






No comments:

Post a Comment